Про бренд, емоції і клієнтоорієнтацію

| Тра 28, 2018

Бренд — це емоція, і бренд — це маржа, яку споживач готовий заплатити за цю емоцію. (Андрій Федорів)

Декілька років тому я фанатів від друкованої глянцевої періодики. Постійно купував декілька журналів собі (і не тільки собі) в ларьочку поруч з місцем роботи. Продавець мене вже знала і ті журнали, які призначались мені, тримала під прилавком.
Одного дня я зайшов в ларьочок, але жінки продавця не було, на її місці була її дочка — взагалі малявка, імхо менше 10 років.
«Не буду напрягати дитину, вона все рівно не в курсі де мої журнали і яка їх вартість. Завтра заберу» — подумав я і пішов геть.
Наступного дня за прилавком знову виявилось дитя.
Ок! Підхожу, цікавлюсь, чи не в курсі вона про приничковані журнали?
А дитя мене запитує:
— А як вас звати? Ви не Ярослав?
— Ярослав!  !!!???
Вона ниряє під прилавок. Дістає звідти коробку в якій серед інших ничок лежав дбайливо підготовлений пакунок, підписаний «Ярославу» + загальна вартість.
Я приємно вражений. Розраховуюсь. Дитя ж, варто було це бачити, з такою самовіддаччею і кайфом в очах грала роль дорослої мами-продавця!!! Віддаюи мені здачу, з невимушеною щирістю, непритаманною теперішнім продавцям:
— Дякую за покупку, гарного вам дня і приходьте до нас ще!!! 
***
За декілька хвилин, йдучи з пачкою журналів додому, я усвідомив, що я весь цей час йду і либлюсь))))
***
У вас були подібні історії?
***
Про бренд, на всякий випадок: https://goo.gl/aZrQSW
#FBselfmadebrand

Стаття надихнула на думку? Поділіться в коментарях:

Сподобався матеріал? Поділіться з друзями в соц-мережах:

Рекомендую

Економити не можна купувати.
4+ популярних, але безглуздих відповідей на заперечення клієнта