Чат-Бот
для ринку нерухомості

Робот помічник, який допомагає продавати нерухомість і послуги ріелтора

Переваги запуску чат-бота в сфері нерухомості?

Автоматизація частини роботи з клієнтом

В той момент, коли агент займається специфічною ріелторською діяльністю, скажімо, переговорами чи показами, — бот анкетує і консультує клієнтів. Звичайно ж, бот — це не людина. Але і клієнт, розуміючи, що розмовляє з автовідповідачем, не матиме завищених вимог, проте в найкоротший термін отримає потрібну інформацію.

Зручність для клієнтів

Сьогодні месенджер — один із найзручніших способів доставки інформації

Ваші клієнти в зручний для НИХ час і спосіб можуть отримати необхідну їм інформацію, записатись на зустріч, замовити телефонний дзвінок тощо

Крім того, чатбот — інструмент як залучення, так і підтримки існуючих клієнтів: розсилки новин, пропозицій, вітання зі святами. Збір відгуків і зворотній зв’язок

 

Сегментація аудиторії і відповідна зміна поведінки бота

Наприклад:

  • Власники отримують базову інформацію стосовно послуги ріелтора, можуть надіслати параметри і опис свого об’єкта
  • Покупці залишають свої побажання і мають можливість переглянути пропозиції, підписатись на появу нових об’єктів
  • Партнери отримують сповіщення про появу у вас нових об’єктів і нагадування про старі

Вау ефект!

В Україні поки що мало хто використовує чат-боти в ріелторському бізнесі

Здивуйте клієнтів і партнерів

 

Крім того

Синхронізація в вашими інструментами

Електронна пошта, CRM, таблиці, календар — чат-бот може обмінюватись даними з будь-чим

Анкетування аудиторії

Збір, збереження і сегментування будь-яких даних

Простота обслуговування

Подальші експлуатація і  обслуговування бота не потребують спеціальних технічних навиків

Аналітика і статистика взаємодії з аудиторією

Сервіс розсилок

З найвищим на сьогодні коефіцієнтом відкриття і взаємодії

Вартість обслуговування

В межах між нульовою і вкрай низькою

ретаргетинг

Зібрану аудиторію можна експортувати в Facebook для ретаргетингу

Типові запитання

Не знайшли відповідь в переліку — запитайте в мене

Яка вартість експлуатації бота?

Залежить від розміру аудиторії і функціоналу бота. Повнофункціональний бот з аудиторією до 500 чоловік потребуватиме не більше $15/місяць. Є повністю безкоштовні варіанти

В яких меседжерах працюватиме бот?

На даний момент тільки в меседжері Facebook.

Я замовив бот. Як швидко він запрацює в мене на сторінці?

Залежно від обраної конфігурації, розробка структури, логіки і запуск бота може потребувати до 5 днів.

Я користуюсь CRM системою ***. Чи можна інтегрувати в неї бота?

Так.